Tuesday, October 18, 2011

3 mths no bb aish..

bb aish sudah masuk 3 bulan..hurm2~
makin lama makin membesar..sudah ready ke ummi nih???huk3~
makin lama makin bertambah tanggungjwb ye..jgn lupe tu puan farah..

bb aish pg td nanges2 sbb tak blh nak pusing badan tdo dlm katilnye..haha..
baring kan atas katil besar..sudah pandai tdo meniarap sendiri..
tp tak reti nak pusing terlentang balik..aiyo~pastu nanges2 bile tak blh..
adoi..kelakar betul..

lagi..saikin dah stat hisap jari kaw2 masuk mulut..
sbb tuh gambar kat bwh sudah tiada sarung tgn..
habes basah lencun klu pakai sarung tgn..haiyak~..

lagi jugak suka ketawa mcm org dewasa..lawak tol lah..
tgh minum susu pon blh ketawa..
klu ayah nye bersembang pas blk keje tuh..
satu umah blh dgr..(chewaaaah..mcm umah besar sgt kan..haha..)

lagi..dah lame tak practise minum susu dlm botol..
jadi nak bg minum botol bb jadi takmo dah..
mcm mane ummi nak p keje nih..(haha..alasan malas cari keje ke ape nih??)

tu je dulu quick updet..nak slt..nnt bgn plak bdak kecik nih..
layanlah gambar2 nye kt bwh..kt fb pon ade je..hehe..

1 comments:

NzahidahZ said...

aish dah beshaaa!!! :D